top of page
IGRALNE URICE

Zakaj IGRALNE URICE? Preberite si, kaj IGRA pomeni otrokom.

 

Igro poznamo vsi, predvsem pa jo poznajo otroci. Igra sodi k vsakemu otroku in pozna jo sleherni otrok na svetu. To ni nekaj naključnega, zgodi se vsakemu otroku.

 

Za otroka je igranje življenjskega pomena, kajti preko igre spoznava svet okoli sebe, dobiva različne informacije in znanje. 

 

Igra ima pomembno vlogo pri otrokovem razvoju. Bistveno prispeva k razvoju otrokovih intelektualnih, motoričnih in senzoričnih sposobnosti, vpliva pa tudi na razvoj socialnega in čustvenega področja. Preko igre se otrok nauči razmišljati o stvareh, vnaprej predvidevati in načrtovati. Pri igri se otrok giba, ustvarja, se pretvarja, da je nekdo drug, itd. Skozi igro se uči reševanja problemov, razvija osnovno motoriko, razvija fine motorične spretnosti. Pridobi tudi vpogled v svoja čustva in čustva drugih in izkuša, kako bi se počutil v določeni situaciji.

 

Večkrat je poleg individualne igre prisotna tudi skupinska igra. Skupinske igre poleg naštetih učinkov individualne igre, otroku nudijo tudi razvoj socialnih veščin. Otrok se uči medsebojnih odnosov, družbenih pravil ter pravil sodelovanja v igri skupaj z vrstniki.

 

Če je otroku na tak ali drugačen način odvzeta možnost igre, bo ta primankljaj kasneje viden v njegovem osebnostnem razvoju, obnašanju in dosežkih v šoli.   

 

Igra lahko otrokom pomaga tudi pri premagovanju strahov. Na varen način lahko eksperimentirajo s strahovi, saj je takrat vse samo igra. 

Igralne urice bodo vedno del aktivnih in poučnih aktivnosti, saj bo v sklopu 90 minut dovolj časa za učenje in sprostitev. Bodo pa igralne urice potekale tudi posebej kot program IGRAJ SE Z MANO. Ta program bo potekal ob sredah dopoldan in ob četrtkih popoldan. Starši, stari starši, varuške, ... lahko z otrokom pridete v Igralnico TIA in skupaj preživite prijeten čas v atraktivni in barviti igralnici, kjer imamo veliko različnih igrač in tako idej za igro ne zmanjka!

 

Galerija:

OPOMBA: Starši se sami odločijo katero aktivnost bo otrok obiskoval. V primeru, da bo otrok preveč izstopal ali motil delo drugih, si pridržujemo pravico, da ga prestavimo v drugo skupino. Želimo delati za dobro vseh otrok, zato bomo v primeru več otrok s posebnimi potrebami, oblikovali manjše homogene skupine, kjer bodo vsi otroci prišli do izraza. Pedagogi in terapevti bomo sodelovali s starši in skupaj poskušali najti najboljšo rešitev za otroka, njegovo funkcioniranje in razvoj.

bottom of page